maandag 15 maart 2010

zelfs miscommunicatie door verkeerde emailafdruk


Vandaag is ons zoontje jarig, 9 is hij geworden.
Vanmorgen al voor hem gezongen zoals ieder jaar,slingers heeft hij zelf mee opgehangen zodat hij zeker wist dat ze vandaag zouden hangen,controle houden.
Alle traktaties voor school nog samen afgemaakt dus helemaal klaar ervoor!
Alleen de taart moesten we nog afhalen,ja met foto zoals ieder jaar,vorig jaar hadden we geen foto maar
dieren en dat viel totaal in verkeerde aarde dus....maar weer een foto.
Mijn vriend en ik gingen hem afhalen,maar er werd verteld dat wij de taart de 14e af hadden moeten halen
dus gisteren Zondag???ja zei mijn vriend waren jullie gisteren dan open,antwoord "nee wij waren niet open gisteren","ja hoe konden wij de taart dan ophalen,ja er staat op jullie bestelling 14 Maart dus dat was zo.
De chef kwam erbij want er was volgens  hun geen taart voor ons binnen gekomen.....met twee mensen vonden ze achter een taart met de naam van ons zoontje erop en ik vertelde dat wij een fototaart hadden besteld.
Maar ook nog de bestelling stond op mijn achternaam dus alles klopte maar de bevesting en ordernummer en datum niet.
Dus we kregen hem niet mee,ik zei ik wil hem weleens zien en ze lieten hem zien en ik zei meteen"dat is ons zoontje"heel ongeloofwaardig keek die oudere dame mijn aan.
Ik kookt van binnen en had zoiets van ik krijg die taart mee hoe dan ook... mijn vriend daarintegen die zei
"nou dan laat maar we nemen wel een andere taart"waarop ik zei "nee,ik heb een taart besteld dus ik kan niet met lege handen thuis komen,zonder fototaart en zeker niet bij een aspergerzoon.
Mijn vriend liet vanuit zijn mobiel een foto van hem zien,en er werd een beetje twijfelend naar gekeken of hij dat wel zou zijn van die taart.
Waarop mijn stemming nog hoger op liep en ik zei"Ik zou echt geen taart gaan kopen met een ander kind erop ofzo hoor.....waarop die verkoopster zei"ja dat snap ik ook wel"
Nou het was bijna zover dat ze ons geloofde alleen moest ik nog even mijn telefoonnummer noemen,en omdat ik zo boos werd noemde ik bijna het nummer van mijn ouders op.
Maar uiteindelijk hadden we onze taart mee,achter ons stond een hele rij inmiddels te wachten en het personeel was danig in de war geraakt van ons.
Moe was ik en over de rooie,mijn vriend zegt dan "maak je niet zo druk er was toch taart genoeg."
Thuis gekomen ben ik mijn bestelling na gaan kijken en het klopte gewoon dat ik hem de 15de daar op kon halen.
Wat bleek had mijn vriend de oude bon van vorig jaar afgedruk!Dit was een email miscommunicatie,ja dat kan dus ook nog gebeuren,wel vermoeiend.
 
"WELKOM "