woensdag 3 september 2008

Saai en langdradig(Blog)


Uit mijn enquete komt naar voren dat het blog saai en langdradig is.
Dus heb ik bij deze besloten alleen nog korte stukjes te plaatsen en niet teveel
meer op ga schrijven.
En misschien stop ik er naar verloop van tijd wel helemaal mee ik denk ook niet
dat een partner(van ASS'r) die info geeft die men wil horen.(mss voor andere partners wel?)
maar van de andere kant schrijf ik vaak voor mezelf en ook voor mijn vriend om de dingen duidelijk te hebben voor hem maar ook voor mezelf,ik zie het nog wel.....
Iemand die het zelf ervaart(ASS) schrijft toch op een andere manier als iemand die het niet zelf ervaart.
Maar ik wil niet saai en langdradig overkomen,want zo ben ik in het echt ook niet
en wil dit dan ook niet op papier zijn.
En dan vindt ik het eigenlijk ook jammer dat ik deze bevindingen(enquete) niet via de gewone reacties ook nog doorkrijg, dan weet ik ook waarom het zo gevonden wordt,misschien kan ik er dan iets mee?

5 opmerkingen:

John zei

Saai en langdradig is niet wat ik er van vind. Jammer dat jij er over denkt om misschien te stoppen, want zoals jij zelf al aangeeft doe jij het voor jezelf en jouw partner.

Het is wel zo dat veel mensen de blog misschien als saai omschrijven omdat ze simpelweg niets met de info kunnen. Op mijn blog zijn de laatste tijd beduidend minder lezers dan een tijd terug, en misschien komt dat ook wel omdat men mijn blog saai vind.

Als ik jou was zou ik er gewoon mee doorgaan, al is het voor jezelf en jouw partner. Juist daarom al eigenlijk.

Groeten,

John

Anoniem zei

Ja John, dat is eigenlijk ook wel zo wat jij zegt,het is voor onszelf en dan eventueel voor anderen.
En idd w vindt het heel fijn om te lezen het maakt het voor hem nog duidelijker hoe het is of hoe het voelt voor mij.
Maarja af en toe kun je het even niet hebben dus dan heb ik zo iets van ik stop ermee(met blog en alle info zoeken en lezen),maarja daar is de AS niet mee weg helaas!
En ik moet me er ook niets van aantrekken maar in ieder geval bedankt voor jou postitieve insteek dat doet wel goed Bedankt!

Angeline

kirayoshi zei

Ik zou niet direct stoppen met bloggen, maar wel stoppen met polls.

Angeline zei

hoi Kiryoshi,

ja idd dat is een goed idee,
en het bloggen ga ik gewoon mee door.

Bedankt voor jou reactie
Angeline

Derodestad zei

Prima blog meid, ben blij dat ik zoiets vind op internet want wij weten pas net dat mijn dochter Asperger heeft. Als ik er zelf geen belangen bij zou hebben zou ik de info ook wellicht saai vinden maar zoals met alles is, iets is pas interessant als je er zelf wat aan hebt...
dus gewoon doorgaan hoor! geen polls meer plaatsen want dat is werkelijk een gekleurd beeld.

"WELKOM "