zaterdag 17 oktober 2009

Weer samen gewandeld

Vandaag zijn we samen weer een stukje gaan wandelen dit was weer even geleden dit omdat mijn vriend een chronische ontsteking in zijn achillespees heeft en niet ver meer kon wandelen.
Hij is hiervoor nu behandelt in het ziekenhuis d.m.v. eigen groeifactoren die ze uit je eigen bloed centrifugeren en terug in spuiten rondom de ontstoken aangedane pees.(ABC techniek genoemd)
En vandaag lijk het de goede kant op te gaan,het is nu ongeveer drie weken geleden en wij beginnen hoop te krijgen.
Toch wilde hij weer te ver gaan lopen,heb ik weer op de rem moeten trappen voor hem....moeilijk blijft het.
Het deed wel goed om weer even samen te wandelen,ondertussen was ons zoontje naar de scouting dus die was onder de pannen.
Wel met enige tegenzin ging hij naar de scoutinghij heeft moeite met het omschakel moment, van het moeten omkleden en moeten gaan,maar later heeft hij zich er toch bij neer kunnen leggen.
En toen hij terugkwam vond hij het toch weer leuk daar,maar het gaan is vaak een crisismoment.(het omschakelen)

3 opmerkingen:

greet zei

Niet echt een reactie op je blog, maar, Angeline, kan dit een opsteker zijn voor jou, voor mij alvast wel, ik zweef er bijna bij! Jasper komt naar beneden en zegt, out of the blue: mama je bent bedankt. Ik ben bedankt hoezo?? Zonder veel hmm's zegt Jasper dat ik bedankt ben, omdat ik tegen de moeder van C (zijn klasgenoot, mijn collega) gewoon gezegd heb dat de laatste wiskundetest voor de hele klas niet goed was. Blijkbaar heeft dat voor die jongen veel betekent. Voor mij een kleine moeite. De stress waaronder die jongen staat, met zijn strenge ouders, is een ander paar mouwen, natuurlijk, en daar moei ik mij niet mee. Maar, dat hij dat zei tegen Jasper, en Jasper dat zei tegen mij, zegt zeer veel over Jasper. Hij heeft het gezegd, en dat is voor ons het grootste cadeau dat wij ons maar kunnen wensen. Nu, ik weet ook wel dat Asperger niet gelijk is aan goed bezig zijn, maar dit kunnen ze mij alvast niet meer afnemen

Angeline zei

JA wel fijn voor je Greet,fantastisch toch..
Ja ons zoontje is een echte prater en uit zich gelukkig altijd tot nu tenminste heel erg mss omdat hij nog kleiner is??
Of hij heeft veel van mijzelf meegekregen dit is bij ieder verschillend natuurlijk,elke asperger is er ook een op zich..
een eigen persoon,
ons zoontje kan me echt troosten en ziet als het niet goed met me gaat,dit heeft hij schijnbaar van mij meegekregen van kleins af aan.
leuk om te lezen van Jasper..
angeline

Anoniem zei

Hello, i think that i noticed you visited my web site so i came to return the desire?.I'm trying to in finding things to enhance my site!I guess its ok to make
use of some of your ideas!!

Here is my web page ... cost to hire private jet

"WELKOM "