woensdag 3 augustus 2011

Oostenrijk 2011


Ook dit jaar zijn we weer naar Oostenrijk op vakantie geweest met onze zoon samen voor de vijfde keer dit jaar.
Het was er weer erg vertrouwd en rustig,schoon,mooi en dat is erg fijn.
Alleen de voorbereidingen zijn zoals elk jaar erg stresvol voor beide mannen,ze verliezen het overzicht en zoeken naar houvast.
Ik persoonlijk vond dat mijn vriend het dit jaar het heel goed heeft gedaan ondanks hij niet bijzonder goed in zijn vel zit.
Op de heenreis heb ik het begin gereden omdat het vertrek erg veel stres gaf bij mijn vriend,na 125 km heeft hij het roer overgenomen en de overige kilometers volgemaakt,het is in het totaal 748 km rijden naar de plaats van bestemming.
Een hele tocht dus,onze zoon kijkt onderweg naar de DVD luistert muziek,en heeft zijn DS(spelcomputertje) bij dus die vermaakt zichzelf de gehele weg.
Daar aangekomen hebben wij met zijn drietjes de auto leeggeladen en zijn we lekker wat gaan eten in ons vertrouwde appartement wat weer heerlijk schoon was,wat wij drieen heel belangrijk vinden.
Bij aankomst heeft de zoon des huizes ons naar het appartement gebracht en verder laten ze je gewoon lekker met rust,zodat je gewoon je privacy hebt en niet verplicht bent hele gesprekken aan te gaan als je daar geen behoefte aan hebt,dus dat is fijn voor de mannen.
Mijn ouders zijn dezelfde dag vertrokken,en zaten daar in een Hotel op loopafstand van +/- een kwartier bij ons vandaan,het Hotel waar wij ook tweemaal zijn geweest maar met een kind vinden wij het prettiger een eigen etage/appartement te hebben daar.
We hebben ons de gehele tijd goed vermaakt,het enige nadeel was de rug van mijn vriend(slijtage)die al vrij snel protesteerde tegen het wandelen bergopwaarts,dus zijn we het tempo flink gaan verlagen en hebben veel liftjes genomen zodat we meer af konden dalen.

Ook mijn moeder die pijn heeft in haar knie en onze zoon die ook wel snel iets voelt kwam dit goed uitdus de invulling van de dag werd daar op aangepast en dat ging goed,het was heel gezellig om ook zo samen met mijn ouders in de berghutten een hapje samen te eten en te drinken.
Wat mijn vriend normaal niet snel wil,omdat hij liever in de bergen op een rustigere plek wat drinkt puur in de natuur.
De terugreis was lang wel zo'n tien uur,file erbij,maar dat mocht de pret niet drukken,we hebben het genomen zoals het was en complimenten voor mijn vriend die de rust nam om gewoon op ons gemak naar huis te rijden en de terugreis voor lief nam en dit ook als bij de vakantie erbij horende te zien.
Met één woorde het was er weer FANTASTISCH,
en als je dan hier weer terug bent dan denk je wat is het daar toch heerlijk rustig tegenover hier...druk,meer op elkaar wonend,meer geluiden.etc.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooi verhaal.
Mooi met die foto's erbij.
Tijdje terug dat je iets postte.
Precies een maand.
Het viel me op dat het een stil was van jullie kant.

Maar dat zal mede wel door de vakantie zijn gekomen.
Wel mooi die rust likjt mij.
Ook het schone en weidheid van de omgeving lijt me mooi.

Van mijn kant gaat het goed.
Er gebeurt veel.
Er is de afgelopen twee jaar veel op mij afgekomen.
We zullen zien wat het allemaal wordt.
Je hoort het nog we.

Groet Jan (je weet wel)

Angeline zei

@Jan leuk om nog iets van jou ook te horen,ja het is geweldig fijn daar en mooi en rustig..maarja voor alijd zou ik daar ook niet willen zijn denk ik...
Ik zit idd niet veel aan de computer in de vakantie en ga toch wat minder erachter vindt het vaak zo loos ...leeg vandaar
maar ik blijf wel bloggen ..dus komt goed grt angeline (je weet wel)

Greet zei

Ik ben blij voor jullie, dat je een al met al geslaagde vakantie achter de rug hebt.

Anoniem zei

Fabulous, what a weblog it is! This web site gives helpful data to us, keep it up.



Have a look at my webpage; charter flight

Unknown zei

Im stuck for time at the minute but i have saved your page and will be back again!
hi there! thank you for posting this. I understand your point of view and I see where youre coming from. thanks again!
Anybody who employs Shakeology? Im considering of working it, as well as I i has wondering if this a on those people just add water shakes? I recognise which people can get most fancy and also blend it, but I need something positive quick being The mornings by use of my thing To college a lot went its something I can only mix by water as well as proceed, I will as believe invest on it!! as well as long as buyersre as things are, Heres how are you like this this? may buyers advocate me taking this into The morning time, a warm or hot environment my breakfast replacement? Thank end users
I think this is among the most significant info for me. And i am glad reading your article. But want to remark on few general things, The web site style is great, the articles is really excellent : D. Good job, cheers
Im happy that I discovered this page, Ill bookmark it, Extremely beneficial web page, Maintain going
Heya i am for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you helped me.
This was just the data that I needed to complete my essay. Thanks! Hope I get an A because of you!
Your blog looks a little wonky in mozilla just a heads up!
obst und gemüsereiniger

"WELKOM "