zaterdag 3 september 2011

Van alles en nog wat...


Even tijd voor een blogje,er is veel beweging hier in huis door o.a.

-de school is weer begonnen
-Ik ben weer aan het sporten(spinning en zumba)
-mijn wederhelft heeft EMDR en heeft veel ziekenhuisbezoeken gehad,
-tandartscontroles komen er van de week weer aan
-de thuisbegeleiding is weer geweest
-mijn werk is weer in zijn ritme
-twee keer voor medicatie voor sr en jr naar ggz geweest
-de plaats(tuin)achter is drastisch aangepakt en een heel stuk onderhoudsvriendelijk geworden
-een nieuw vloerkleed gekocht
-andere tv beneden en boven een andere op onze slaapkamer(verplaatsen en aanpassen)
-ouderavond uitleg over groep7 is komende week
-scouting is weer begonnen vandaag(niet dat hij er echt blij mee was...)
-drie keer gaan fietsen(oefenen in het verkeer) met asperger jr
-verjaardag van mijn vader en die van mijn moeder komt er aan

Dat was het wel zo ongeveer,dus van alles gedaan en nog te doen,we moeten het heel erg verdelen anders is het voor beide teveel=VALKUIL ...maar we gaan er best goed mee om dus wat dat betreft ben ik tevreden.
Vorige week ziek geweest dus ben mijn eigen wel tegengekomen maar dat kwam vooral omdat ik teveel moest werken,extra diensten en dat trekken wij hier dus niet...
Besproken met mijn leidinggevende en die heeft hier gelukkig veel begrip voor en
neemt dit mee voor de volgende vakantieperiodes,
leuk misschien om nog even te laten weten kreeg een cadeaubon van mijn werk als bedankje voor het werken tijdens de zomerperiode dus daar ga ik nog iets leuks voor halen.
dit tot zover even....


9 opmerkingen:

John zei

Zo, alsof het niets is allemaal ;-) zet jij het hier even neer. Ik vind het best veel wat jij allemaal verteld.
Veel rust en sterkte gewenst.

Angeline zei

Nou nee john het kost veel kruim en zeker voor w die trekt het zowiezo niet dus...het is veel maarja....jij ook rust en sterkte ...aan jullie..

Anoniem zei

Angeline,

Kleine dingen die bij jullie aan het veranderen zijn.
Het leven gaat door:

Hier gaat het ook heel snel.

- Heb een eigen appartement (zelfstandig begeleidt wonen) ben hier druk in bezig. nog twee weken en dat ben ik over.
- Ben medicatie aan het afbouwen. Wil totaal zonder dat spul door het leven.
- Heb net als asperger jr. een rots en water training 'gedaan'. Of we zijn met de proeftrainingen gestart. En hierover straks gesprekken. Het is niet via het normale 'reguliere' hulpverlenings circuit. Ben hierover niet te spreken. (thans teleurgesteld).
- Eind van het jaar een evaluatie om te kijken of men nog wat voor mij kan doen.
- Op het werk ga ik meer dagen krijgen. De tweede persoon die in dezelfde functie als mij is aangenomen heeft ontslag gekregen. Dus men wil mij nu meer dagen aan het werk hebben. Dit ga ik ook doen. Mogelijk na die tijd ook meer uren gaan werken. Dit zou super zijn.
- Straks mijn eigen dingetjes opzetten en dan zien we wel weer verder.

Er gebeurt heel veel.
Of er is veel gebeurt.
Maar niet is om bij stil te gaan staan.
Anders overdonderd het me misschien.
Alles heeft een tijd.

Succes en sterkte.!

Jan (je weet wel).

Anoniem zei

What's Happening i'm new to this, I stumbled upon this I have found It
positively helpful and it has aided me out loads. I am hoping to
give a contribution & help different customers like its helped
me. Great job.

my web site; luxury private jet prices

Anoniem zei

It's truly a great and useful piece of information. I'm glad that you shared this helpful information with us.
Please stay us informed like this. Thanks for sharing.



Feel free to surf to my webpage; private jet company

Anoniem zei

Spot on with this write-up, I seriously believe this
amazing site needs a great deal more attention. I'll
probably be back again to read through more, thanks for the information!

my web page ... charity shop

Anoniem zei

Thanks for one's marvelous posting! I certainly enjoyed reading it, you might be a great author.I will always bookmark your blog and will often come back
down the road. I want to encourage you to definitely continue your
great writing, have a nice holiday weekend!

Also visit my website; Foundation Repair Techniques Denver CO

Anoniem zei

Hello! I've been reading your web site for a long time now and finally got
the courage to go ahead and give you a shout out from Porter
Texas! Just wanted to tell you keep up the good job!


my blog post; companies buy houses

Anoniem zei

Hey there this is kind of of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG
editors or if you have to manually code with HTML. I'm starting
a blog soon but have no coding experience so I wanted to get
guidance from someone with experience. Any help would be
enormously appreciated!

Look into my web blog: proving medical negligence

"WELKOM "