zaterdag 25 april 2009

Meivakantie


De Meivakantie is begonnen met lekker weer gelukkig,we hebben nu afgesproken met de psycholoog van onze zoon om kaartjes te gaan maken van wat hij kan doen eventueel met of zonder ons en deze in een bakje te gaan zetten met dingen om te doen met mooi weer/slecht weer/binnen activiteit/buiten activiteit,met aparte kaartjes voor mijn vriend wat hij kan doen om deze activiteit op zijn manier mee te doen.
Dus waarop voor hem komt te staan wat hij doet als ons zoontje bijv. gaat tekenen dan kan hij mee kijken/mee tekenen/benoemen wat hij ziet/complimenten geven over de tekening.
Enzo voor iedere activiteit een andere invulling die hij hier aan kan geven want voor hem is het heel moeilijk om mee te spelen met hem of hij weet niet wat hij eigenlijk moet doen om er voor hem te zijn.
Dus op deze manier gaan we dat nu proberen,we gaan eerst van alles opschrijven wat je kunt doen,dan kaartjes maken deze weer verdelen in categorieën en dan een aanvulling eventueel lijst maken voor mijn vriend zodat hij het duidelijk kan zien wat zijn rol hierbij kan zijn.
ben benieuwd of het voor mijn vriend werkt hij zag het wel als positief dus dat is al heel goed.
Mijn zoontje had al zoiets van we gaan de kaartjes door elkaar hutselen en dan iets uitkiezen dus die had alweer een heel ander idee als wij hadden.
We zien het wel hoe we deze twee weken doorlopen...

6 opmerkingen:

Loes zei

Ik hoop dat het goed gaat werken, met de kaartjes. Super dat er hulp van buitenaf gaat meedenken/werken aan het realsiseren ervan. Het is wat je zegt: "We moeten al zoveel" dat het ook heerlijk is om eens wat uit handen te geven...
Succes met deze vakantie!
Groetjes,
Loes

Angeline zei

Ja Loes bedankt voor jou reactie
ik hoop het ook!Ben benieuwd alle beetjes helpen misschien.
Ik heb wel besloten samen met de casemanager van mijn vriend om de kaartjes idd niet zelf te gaan maken maar aan TBA plus over te laten als die gaan komen,dus ik ga het idd uit handen geven en dat voelt voor mij goed.
Grt Angeline.
En de vakantie loopt redelijk goed,er zit al een week op,en volgende week ben ik meer vrij en dat schilt de helft hier thuis.
Maar dan moet hij(ons zoontje wel zijn pet goed hebben staan)
en met een schema(dagelijks) werkt het beter merk ik ook.;-)

Anoniem zei

Woah! I'm really loving the template/theme of this website.
It's simple, yet effective. A lot of times it's very hard to get that "perfect balance"
between usability and visual appeal. I must say you have done a
excellent job with this. Additionally, the blog loads very fast for
me on Firefox. Superb Blog!

Stop by my web page ... full report

Anoniem zei

Hello there, I discovered your site by the use of Google at the same time as
looking for a related subject, your site got here up, it appears
to be like great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

Hello there, just was aware of your weblog through Google, and found that it's truly informative.
I'm going to watch out for brussels. I'll appreciate should you
continue this in future. A lot of other folks shall be
benefited from your writing. Cheers!

My web site - private jets companies

Anoniem zei

I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on the eyes
which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your
theme? Outstanding work!

Also visit my blog ... california seo firm

Anoniem zei

Good write-up. I definitely appreciate this site.
Thanks!

Here is my homepage: budget wisely

"WELKOM "