dinsdag 28 april 2009

Samen naar nieuwe casemanager


Samen zijn we vanmiddag naar mijn vriend zijn nieuwe casemanager geweest,mijn vriend had in de eerste kennismaking aangegeven dat hij het prettiger vond om samen met mij daar te komen en dat mocht.
Dus vandaag ben ik voor het eerst meegegaan,ik vond het een erg leuke vrouw en we hebben een leuk gesprek gehad samen.
Ook benadrukte ze dat ze vond dat ze het geweldig vond hoe wij samen(als paar) communiceerde dat ze dit zo erg weinig terug zag als bij ons,dat we elkaar de ruimte gaven in het gesprek en elkaar goed uit lieten praten,beide naar elkaar toe goed oogcontact maakte.
Dit heb ik opgenomen als een compliment en dit ook gezegd,ik vertelde haar dat we elkaar ook al erg lang kennen dat dit misschien daardoor komt.
Maar dat hoeft natuurlijk niet het kan ook heel anders zijn,wel leuk om dit terug te horen weer,dit horen wij erg vaak terug bij hulpverleners.
En ook vaak dat mijn vriend zich zo mooi en duidelijk kan verwoorden komt vaker terug.
Ik vond het een leuke eerste kennismaking en heb het dus als prettig ervaren.

Geen opmerkingen:

"WELKOM "