dinsdag 3 augustus 2010

Uitslag ziekenhuis gisteren binnen....


Na lang wachten eerst op de afspraak,daarna weer meer als een uur in het ziekenhuis wachten(vorige week Woensdag)kregen we gisteren rond half zeven s'avonds de uitslag van een onderzoek binnen.(eingenlijk zouden we Woensdag pas de uitslag krijgen)
Gelukkig was alles goed niks kwaadaardigs Gelukkig!
Speciaal belde degene die de punctie had gedaan,zelf ons op,dit omdat ze op de hoogte is van mijn vriend zijn asperger en alles wat er omheen hangt bij hem.
Dus goed nieuws niet dat hij daarmee van zijn klachten af is maar het ergste scenario kunnen we afstrepen,hij moet over een half jaar wel weer opnieuw een punctie om de boel wel in de gaten te houden.
Dat geeft weer een beetje lucht...vannacht hebben we hierdoor denk ik ook allebei goed geslapen.

4 opmerkingen:

greet zei

Best dat het goed afgelopen is, deze keer.
Voor W.: als ik pijn heb doe ik 2 dingen: 1. verdraagbare pijn: ook kijken op teletext en het nieuws, en van A tot Z de krant lezen. 2de echt onverdraagbare pijn: pijnstillers nemen en kijken, neen staren naar tv, ook naar de domste soaps.

Angeline zei

Dank je greet,ja die pijn in de rug blijft(slijtage)....afleiding zoeken is idd een goed alternatief,waaronder bij hem ook de teletekst,computer ,hij heeft ook een tense apparaat van het ziekenhuis en idd pijnstillers....
bedankt nog voor je reactie...
Angeline

Happy kruimel zei

Hi Angeline,
Sorry, al een tijdje je blog niet meer gelezen, maar ik ben weer aan het bijbenen!
Ik ben alvast heel blij voor jullie dat dit goed afgelopen is. En sterkte aan W!

Angeline zei

dankje nog Kruimel voor je reactie

"WELKOM "